غم فراق تو در باورم نمی گنجد…

با نام و یاد او شروع می کنم و پایان نیز هم …

از آن به دیر مغانم عزیز می دارند                                                         که آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست

بالاخره من هم شروع کردم. پس از مشکلات و کلنجارهای شخصی فراوان . امیدوارم بتونم …

من در مورد همه چیز می نویسم. نه اینکه ادعا کنم خیلی می دونم بلکه سعی می کنم در مورد همه چیز بدونم و سعی می کنم موفق باشم.

3 تا مطلب اصلی را الان می گم:

1. در مورد خودم باید بگم هرکسی یه ذره تیز باشه ، با این نوشته می فهمه کیم. پس لازم نیست به پیرهرات بیچاره فشار بیاید که اون دونفر( من و پیرخمین) کیا هستن.

2. در راستای خرابکاریها و سوتی هایی که کم هم از پیرهرات سراغ ندارید و نداریم(مثل قضیه استخر!) باید بگم ایشون واسه ما یه سوژه شدن. همون طوری که بعضی ها رئیس دارن و ماجراهای رئیسشون رو می نویسن ماهم ماجرای سوتی های رئیس مجازی مون رو می نویسیم.خوبه بدونید ایشون خیلی راحت و خیلی سریع و باتوجه به تیزبازیهای بنده هویت پیرخمین رو لودادن(قرار بود من و پیر خمین همدیگه رو نشناسیم!) اومد به من  گفت امروز باهاش صحبت کردی ، ماهم زدیم تو خال انگار اونروز فقط با اون صحبت کردیم. بنده خدا هم موند چی بگه!! خلاصه اینکه الان هویت هیچ کس برما پوشیده نیست. پیرخمین هم اگه می خاد بدونه ماکی هستیم بره از پیرهرات بپرسه. درضمن آدرس ای میل رو هم تاچند وقت دیگه میدم.

3. فکرنکنید تیتر الکی زدم. واقعا هم غم ....... . تا بحال فکر کردید که اگه قرار باشه از عزیزترین فرد زندگیتون ( به استثنای مادر و پدرتون که کَس حساب نمی شن) جدا بشید چیکار می کنید؟ اون هم در حالتی که می تو نید همیشه در کنارش باشید اما ...

سر افطار و وقت سحر و خلاصه هر وقت حالی بهتون دست داد مارو فراموش نکنید.

                                                                                                                      به خدا می سپارمتون                                                                                                                          

پیر مغان

فردا گذرش به کوچه ی ماست

خدا نسل هر چی کولر و پنکه هست رو از رو زمین برداره. (انشاءالله!) من نمی دونم مخترع کولر کدوم خری بوده؟ آی به زمین داغ بشینی! آی جیز جیگر بزنی! آی ایشالا سرما بره تو اون وجودت!

 

فردی مریض بود و مدام از مریضی اش غر می زد. یکی از دوستان نزد او می رود و می گوید: بابا بگو الحمدالله! خدا رو شکر کن! اون فرد هم در جواب می گوید: "خود خدا گفته که: لَاِن شَکَرتم، لَاَزیدنکٌم!!"

 

دوستان فقط لطف کنند که تو وبلاگ هاشون ننویسند که کسالت بنده از موهبت های الهی بوده است!!

 

***

چه زیباست:

ماه رمضان شد می و میخانه بر افتاد                           عیش و طرب و باده به وقت سحر افتاد

 

پیر هرات

رویشی دوباره

بسم الله الرحمن الرحیم
هست کلید در گنج حکیم
پیر؛ جوان؛ جوان پیر؛ پیر جوان ...
             
و اما دل.....
                          
عشق ؛ عقل ؛ واقعیت؟؟؟
                                     
زندگی؛ مرگ؛ معاد ؟!...اندیشه...!!!
پیر خمین؛ خم ... می ... نی و نسل نو )ما(
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...........................
تک بیت ناب:
چون حسن عاقبت نه به رندی و زاهدی است
                                    
آن به که کار خود به عنایت راه کنی 

 

پیر خمین