من از حق ملت دفاع میکنم

اول از همه یه سخن عارفانه بگم که دچار کمبود معرفت نشیم(البته خدایی نکرده!):

"افسرده ترین مردم کسی است که کاری رو که میتونه انجام بده ناتمام رها میکنه و کاری رو که نمیدونه و نمیتونه شروع میکنه. تعجبی نیست که دچار افسردگی میشه."

(از این نتیجه گیری های اخلاقی که جدیدا مد شده : همیشه کارتون رو تا آخر انجام بدید!)

 

دوم این شعر هم از یه منبع ناشناس به دستم رسیده که گفته بود در مدح آقای خاتمی و از آقای شاهین میر محمد حسینی هست.من هیچ کاره ام ایشون(؟) این رو گفته بود. حالا خودتون میدونید. لااقل یه شعره دیگه!!! :

 

بکشتند و هم می کشند مردمان

شکنجه عیان گشته، رفت قبح آن

دروغی در آمد، چو حق بیان

و قانون شد ابزار جور ددان

چرائید ای مردمان ناگران؟

« من از حق ملت دفاع می کنم »

هر آنچه که در روزگاران پیش

بده از جنایت، و یا زهر و نیش

به نیش گشاده، عیان می کنم

که یکرنگ را این بود رسم و کیش

به ضرب دروغ و ریا و غمیش

« من از حق ملت دفاع می کنم »

اساس عمل بوده حفظ نظام

و آزادی را کرده ام بنده دام

جوانند و نادان و هم جمله خام

و شادند به حرفی و جویای کام

از آن بانگ گیرم به گاه درام

« من از حق ملت دفاع می کنم »

چو پوشش نمودم من آرای خلق

بروی ستم، نادرستی و زرق

شدم یاور مستبدان همی

در این ره کنم پاره گه گاه حلق

به گاه نیاز غرش آرم و برق

« من از حق ملت دفاع می کنم»

*شعر از : شاهین میر محمد حسینی

 

با تشکر

پیر صبا

خودکشی

 خوب، من چند وقت پیش توی یه  وبلاگ تجربه ها و روش های خودکشی یه نفرو دیدم شاید لازمتون بشه:
 

1-سقوط ازبرج میلاد:این روش مطمئن ترین راه برای مردن است.منتها در گفتگویی که با تنی چند از سقوط کنندگان از برج میلاد داشتم!عنوان کردند که از مرگ خود به این روش ناراضی هستند. چون در همان اواسط راه و در حالیکه لذت برخورد با زمین را نچشیده اند از ترس قالب تهی میکنند.

۲-خوردن داروی نظافت:این روش به قدری جوات شده که کمتر کسی به سراغش میرود.کلاسش کمی پایین میباشد!!!

۳-اصابت جسم سخت به جمجمه و یا بالعکس:دوست ندارم پس از مرگم عده ای را به جرم برخورد جمجمه ام به جسم سخت محاکمه کنند.
 

۴-غرق شدن در آب:با توجه به اینکه لازمه اینکار،رفتن به زیر آب است،و من از زیرآبی رفتن و زیرآب زدن متنفر میباشم!!!لذا این روش مورد تایید نیست.

۵-مرگ با جریان الکتریسیته:چون مخترع برق آمریکایی بود و من اساسا با آمریکای جهانخوار مشکل دارم لذا خودکشی با برق را کار عوامل غربزده،فریب خورده و مزدور میدانم و به شدت محاکمه می نمایم(تکبییییییر!!!)

۶-بستن نارنجک به کمر و رفتن به زیر تانک:ممکن است پس از کشف جعبه سیاه بنده و شنیدن عبارت«حاجی هل نده!!!» عده ای اصالت عشق مرا زیر سوال ببرند.لذا این روش نیز مقبول نیست.

۷-تزریق هوا با سرنگ:چنانچه با این روش خودکشی کنم عده ای خواهند گفت فلانی معتاد بوده و در حین تزریق مواد به درک واصل شده.و به این ترتیب صداقت من در عشق،خدشه دار خواهد شد.

۸-حلق آویز شدن:با توجه به اینکه من به استفاده از جنس خارجی اعتقاد ندارم و طنابهای داخلی نیز از استحکام کافی برخوردار نیستند،روش مذکور مناسب نیست.

۹-خودکشی با چاقو:از آنجاییکه من دوست ندارم بعد از مرگ،پشت سرم عده ای حرف درآورده و بگویند فلانی چاقو کش بود،لذا این شیوه نیز تصویب نشد!!!!

10- خفه شدن توسط مادر زن: .... (خدا نصیب نکنه!!)

با تشکر
پیر هرات

خواستگاری

سر جلسه خواستگاری بعد از نیم ساعت،

مادر داماد: کبریت دارین؟ خانواده عروس: کبریت؟ کبریت برای چی؟ مادر داماد: والا پسرم می خواد سیگار بکشه. خانواده عروس: پس داماد سیگاریه؟! مادر داماد: سیگاری که نه. ولی مشروب خورده و بعد از مشروب سیگارکی می چسبه.. خانواده عروس: پس الکلی هم هست؟! مادر داماد: الکلی که نه هر وقت تو قمار می بازه مشروب می خوره که یادش بره. خانواده عروس: پس قمار باز هم که هست؟!! مادر داماد: اوه نه نه دوستانش تو زندان بهش یاد دادند. خانواده عروس: پس زندان هم بوده؟!! مادر داماد: زندان که چه عرض کنم، نمی خواست بره رفته بود خرید و فروش مواد گرفتنش بردنش زندان. خانواده عروس: پس قاچاقچی و معتاد هم هست؟!!! مادر داماد: ای بابا چقدر شما سخت می گیرید، گفتم که نمی خواست بره، زنش لوش داد و گرفتنش و بردنش خانواده عروس: وای..وای..وای..        همه چیز بهم خورد. عجب داماد عتیقه ای....

نتیجه اخلاقی : همیشه موقع خواستگاری رفتن کبریت همراهتون داشته باشید

با تشکر

پیر هرات