کل یوم لا یعصی الله فیه فهو عید

 

1. ای روزه گرفته تو از مایده بالا                   روزه بگشا خوش خوش کان غره  عید آمد                    عید همگی مبارک. پیروزمندی پیروزمندان در امتحان حضرت حق تبریک!

2. دو نکته در مورد پست قبل. یکی اینکه آقا ما هرچه گفتیم  شوخی بود. بعضی ها جدی گرفتن. شما بنا رو بر این بذارید که ما می خواستیم یه سری چرت و پرت بگیم دنبال بهونه می گشتیم! در جواب آقا منصور هم باید بگم : کسی که در استراحت مطلق بسر می بره و خواب به اندازه کافی کرده و از مطالعه خسته شده و تلویزیونهم که « بیل دیگ بیل چغندر » در پی داره و دلش هم گرفته و نمی تونه حرفشو به حاضران بزنه چه غلطی باید بکنه؟ بابا حق بدید که فقط نشینیم درس بخونیم. ماهم دل داریم به خدا!!! مطمئن باشید که وقتی من میام و می نویسم یعنی تقریبا هیچ کار دیگه ای ندارم مگه اونکه خیلی حرف مهمی باشه.

3. این مریضیه داره خسته ام می کنه. نه اینکه بخام ناشکری کنم ها نه! ازرفتار اطرافیان و نظرات دکترا و اینا خسته شدم. یه دکتری میگه کانال نخاء تنگه اون یکی میگه هیچی نیست اون یکی کیگه نمی شه چیزی گفت باید یه عکس دیگه بندازید. از طرفی خونه هم یه کم دلواپسن و این دلواپسی باعث شده از خیلی کارا عقب بیفتم. می خام امشب برم بگم آقا حال من خوب خوبه. به من و کمرم دیگه کاری نداشته باشید. هر وقت داشتم می مردم بوق می زنم! (البته می دونم جراتش رو ندارم. بابامو بگو که اینهمه خرج دوا و دکتر کرده اگه بگم….) خلاصه اینکه یا فقط برام دعا کنید یا کمکم کنید و برام دعا کنین!

4. آقا باز هم هرکسی پست قبلی من بهش برخورده یا به خودش گرفته ببخشید. من خودم سیستم نوشتن پیرهراتو ترجیح میدم چاکرش هم هستم!

5. یه  روز که مدرسه نمی رم خیلی حوصله ام سر می ره. دلم برای همه تنگ شده. کاشکی می شد می رفتیم مدرسه و هدف اصلی مون بجای درس خوندن دور هم بودن بود و هدف دوممون درس ( شوخی بود. چون به نظر من اگه درس نباشه شاید از دیدن همدیگه خسته هم بشیم!)

6. عید نمی دهد فرح بی نظر هلال تو                                                       کوس و دهل نمی چخد بی شرف دوال تو

    من به تو مایل و تویی هر نفسی ملول تر                                               وه که خجل نمی شود میل من از ملال تو….

 

*اشعار از مولانا

پیرمغان    

نظرات 6 + ارسال نظر
احمد شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:19 ب.ظ http://mirror.blogsky.com

عید شما هم مبارک

نیما شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:44 ب.ظ

دلت واسه منم تنگ شد؟

[ بدون نام ] شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:28 ب.ظ

این فرهاده تمبل رو سری بندازین بیرون ٬‌ حالا من گفته باشم

منصور یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:02 ب.ظ http://toranj.blogsky.com

بابا بیخیال! شوخی کردم. کارت درسته بابا . منتظرم که برگردی

پیر هرات یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:00 ب.ظ http://pire-harat.blogsky.com

مرد حسابی! مدرسه نمی یای می شینی چت می کنی؟ (یه پپسی هم برای من باز کن بعدا حساب می کنیم!!)

تو هم که زدی تنگش!!
انشالا خوب می شی.

الهه مهر یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:10 ب.ظ http://totanj.blogspot.com

بابا رئیس این وبلاگ تویی!( شوخی کردم.)
عیدت مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد