سلام
یه هفته ای بود که ننوشته بودم.دلم واسه وبلاگ تنگ شده بود.از اظهار نظراتتون ممنونم.
یواش یواش دارم از تابستون خسته میشم.دلم واسه کلاسهای درس تنگ شده.آخه هر چیزی زیادش بده.حتی تعطیلی.امسال باید شروع کنیم و درست و حسابی درس بخونیم و یه ذره اینترنتم کم میشه و ممکنه کمتر توی وبلاگ بیام.
زندگی یکنواخت خیلی بده.احساس میکنم که نزدیک ما چیزی برای تجربه کردن هست که ما نمیبینبمش.به قول ساراماگو:ما کورنیستیم.ولی نمیبینیم.
همه حرف ساراماگو در کتاب کوری همین یک جمله است و بس
حتی حوصله نوشتن یک صفحه هم ندارم.
با دو بیت خداحافظی میکنم.
هرکس بد ما به خلق گوید                         ما سینه او نمی خراشیم
ما خوبی او به خلق گوییم                          تا هر دو دروغ گفته باشیم

یاعلی

نظرات 9 + ارسال نظر
مرد بارانی جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:35 ب.ظ http://Rainyman.iryahoo.com

سلام.مثل اینکه یکم دیر به شما سر زدم.خوشحال میشم بازم نوشته هات رو بخونم.موفق باشی پذیرای شما نیز هستیم در وبلاگمون.یا حق

نرگس جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:47 ب.ظ http://narcissus79.blogsky.com

من که وقتی تابستون شروع میشه عزا میگیرم تا تموم بشه. امیدوارم امسال سال خوبی باشه برات. خوب درس بخون.
راستی شما کدوم پیر بودین؟؟ یا شاید هم فرهاد بودی؟؟ نمیدونم!!

محسن جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:59 ب.ظ

پیرهرات میلت را چک کن!

محمد امین شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:27 ق.ظ

این نظام آموزشی به درد نخور این مشکلات را هم دارد.من دارم خفه میشم از تعطیلی و... . آخه کمی هم غصه ام میشه. این آخرین تابستان دوران دانش آموزی ما بود که گذشت.تابستانی عجیب وغریب.تو سال تحصیلی در ۶ ماه اول فقط ۳یا۴ تعطیلی به جز جمعه ها داریم.هفته ای یه بار که میشود به وبلاگ ها سر بزنیم.
راستی کتاب را استاد کن یادت نرهها(این قسمت خصوصی بود)

That’s all do you think شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:35 ق.ظ

۱- این شعری که نوشتی یک بیته نه دو بیت . تو هم اشتباهی که ادبیات ۲ کرده را مرتکب شدی فقط با یه بیت بد بخت دیگه .
۲- گفتا برو چو خاک تحمل کن ای فقیه /یا هر چه خواندخ ای همه در زیر خاک کن
۳- دوباره عاشق شدم . عاشق همون قبلی :م . خیلی خنده داره .نه؟
۴- خدا رو شکر ما از شر مفید و مدرسه رهیدیم . مثل اسم تو .
۵- دیگه زیاد تحویلت نمی گیرم :Bye

منصور شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:26 ق.ظ http://toranj.blogsky.com

اعضای وبلاگمون میان نظر میذارن تو وبلاگهای دیگه ٬ لینک وبلاگ رو نمی ذارن! عجبا...
من میگم:
ما کوریم ٬ ولی می بینیم...

پیر صبا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:47 ق.ظ http://pire-harat.blogsky.com

این خستگی از تعطیلی برای اینه که ما عادت کردیم حتما یکی برامون برنامه ریزی کنه مثل کلاسهای درس. و چون خودمون نمیتونیم زندگی کنیم خسته میشیم.
...راستی نه که الان صبح تا شب پای اینترنتی بری مدرسه دیگه نمیتونی نه ؟؟!!!
من هم میگم: ما کور نیستیم. ولی دیدن یادمون رفته...

خادم المهدی شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.313.blogsky.com

بسمک یا الله...
سلام به پیران میخانه ی خودمون..!!
باشه حالا ما یه چند وقتی بی سعادت می شیم نمی رسیم بهتون سر بزنیم..
شما ام ما رو پاک فراموش می کنید دیگه !!!
انشاالله همیشه خوش و مهدوی باشید.....
علی یارتون...
اللهم عجل لولیک الفرج..

حسین شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:30 ب.ظ http://totanj.blogspot.com

لینک علاوه بر تبلیغ شناسنامه هم است !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد