خدمتی باید کرد

به یکی از نظرات که پاسخ دادم دیدم بهتر است آن را در صدر  وبلاگ قرار دهم، و این پاسخ یکی از نظرات یادداشت قبلی است که دیروز نوشتم و مربوط به اوضاع سیاسی هم می شود :

 

خدمتی باید کرد ...
من دیروز یه فیلم تبلیغاتی از یکی از کاندیداها دیدم یه چیز جالبی رو می گفت:
نامزدهایی که وارد مجلس می شوند پنج گروهند :

گروه اول کسانی هستند که خودشان پولدار هستند و سر مایه دارند و با استفاده از خرج کردن پول برای تبلیغات وارد مجلس می شوند. این افراد به دنبال سرمایه گذاری خود هستند و این افراد نمی توانند به مردم خدمت کنند.

گروه دوم کسانی هستند که سرمیه داران از آن ها حمایت می کنند. آن ها طبیعتا پس از ورور به مجلس باید از حرف های کسانی که او را مطرح کرده اند پیروی کنند پس این افراد نیز نمی توانند به مردم خدمت کنند.

گروه سوم کسانی هستند که توسط یک حزب یا گروه مطرح می شوند و آنها نیز مجبورند حرف ها و اعتقادات حزب خود را عملی کنند. پس این افراد نیز به خودی خود نمی توانند به مردم خدمت کنند.

گروه چهارم کسانی هستند که پول زیادی برای تبلیغ خود ندارند و با وام و فروختن ماشین یا ... بالاخره پول تبلیغات خود را جور می کنند و وارد مجلس می شوند. این افراد نیز هنگامیکه وارد می شوند باید یک جوری وام ها و ... ها را جور کنند پس این افراد نیز نمی توانند به مردم خدمت کنند.

گروه پنجم افرادی هستند مستقل و دارای استعداد هایی که می توانند آن ها را شکوفا کنند و خدمت به مردم را وظیفه اصلی و شرعی خود می دانند! و من هم فعلا دو سه نفر را با این شرط پیدا کرده ام و به آنها رای خواهم داد.

ودر آخر:
کارهای بزرگ را باید به مردان بزرگ بسپاریم! ...

با تشکر
پیر هرات

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:04 ق.ظ http://ali82nademi.persianblog.com

salam be pire harat omid varam ke haleetoon khob bashee
az in ke be web loage man sari zadiid besiyar mamnoon
va az in ke man be webe shoma saar nemizanam vaghean mazerat mikhaam rastesh aslan vagghte sare computer omadan nadaraam bayad bebakshiid
rasti neveshtehaye vaghean ghashangi dariid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد