طرح عملیاتی احداث پارکهای خواهران

ملت شریف و نجیب تهرانی!
از آنجا که عده ای از خواهران گرامی معلوم الحال در ملاء های عام از قبیل پارک طالقانی در کنار خانواده به امر شنیع ورزش کردن و دویدن می پردازند،بدین وسیله مراحل عملیات ضربتی احداث پارکهای ویژه خواهران همیشه در پارک،به اطلاع شما ملت غیور و غیرتی می رسد:

فاز اول
-------
طرح ملی و استراتژیک ایجاد پارکهای ویژه خواهران از طریق بوق و کرنا به اطلاع کلیه شهروندان عزیز رسید و موجی از شور و شعف را میان خواهران گرامی و کلیه اعضای خانواده ایجاد نمود،طوری که بنا بر اطلاعات واصله،دو میلیون و سیصد و چهل و پنج هزار تهرانی،توانستند بعد از مدتها شب راحت بخوابند.

فاز دوم
-------
گروهی از مامورین زبده و جان بر کف شهرداری،طی عملیات تجسس و تفحص،به شناسایی نقاط مرتفع و امن و مناطق پرت و دور افتاده و غیر مشرف دار پرداختند.در این عملیات گسترده،برادران موفق شدند هفتاد و چهار مکان مهم از قبیل کویر لوت و نمک و قله دماوندوقلل سهند و سبلان را شناسایی نموده،سالم به پایگاههای خود بازگردند.

فاز سوم
-------
طی یک مرحله عملیات ضربتی و غافلگیر کننده،با شناسایی سه قبضه لنگه دمپایی مردانه که به طرز مشکوکی در دو کیلومتری یکی از مکانهای فوق میان آشغالها جاسازی شده بود،عملیات تجسس وارد مراحل سرنوشت سازی شد.عبور چند مرغ از آسمان مناطق فوق که بنا به گفته شاهدان عینی مشکوک به جنسیت نر بوده اند،به قضیه ابعاد هولناکی بخشید.طی جلسه ای اضطراری قرار شد راهکارهای برون رفت از انسداد موجود در راستای استتار خواهران بررسی شود.

فاز چهارم
---------
راهکارهای انسداد مذکور خواهران در طی جلسه ای از نقطه نظرهای مختلف بررسی شد که پاره ای از آنها عبارت بودند از:
*راهبرد سقف گذاشتن روی پارک ها به گونه ای سفت و سخت.
*تاکتیک در رابطه با استراتژی تصمیمات بزرگ در مقیاس انبوه(در حد چهار صد هزار عمله و بنا)برای بالا بردن دیوار پارکهای زنانه تا لایه ازن.
*ممنوعیت عبور و مرور شهروندان تهرانی از شعاع چند کیلومتری پارکهای مذکور،جز در صورت اقامه ادله محکمه پسند دائر بر مرد نبودن نامبردگان
بقیه موارد در آتیه نزدیک به اطلاع شما ملت غیور خواهد رسید.از کلیه شهروندان خواهشمندیم خونسردی خود راحفظ نمایند...
(نویسنده: خانم رویا صدر یکی از طنز پردازان خوب ایرانی )

پ.ن.  چند وقت پیش بود که یه مطلبی رو در یک جا شنیدم خیلی برایم جالب بود و آن مطلب این بود:
یک نویسنده ی روس میگوید: هر کس خیلی جدی باشد طنز نویس میشود. چون جدی که نگاه میکند می بیند هیچ چیز جدی نیست و در ورای هر پدیده ای مضحکه ای است که دیگران نمی بینند یا ترجیح می دهند نبینند!

با تشکر
پیر هرات

نظرات 5 + ارسال نظر
آوای من شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:39 ب.ظ http://avayeman.blogsky.com

خوب شدی شما؟!! فکر کنم این مرضت مسری بوده‌ها. از وبلاگ هم گویا منتقل می‌شه. یه گلو دردی پیدا کردم که فکر کنم پیش درآمد یه آنفولانزای بورکینوفاسویی باشه!! :((

ارام یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:09 ق.ظ http://aram60.persianblog.com

سلام دوست عزیز.ممنون که منو فراموش نکردی.ازاطلاعاتتم درمورد پارک ممنون.ولی بهشون بگو لازم نیس اینقد زحمت بکشن ما همینجوری راحتیم.خودشونو تو زحمت نندازن برن چیزای مهمترو درست کنن.تا بعد خدانگهدار

رامین یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:17 ق.ظ http://game-life.blogsky.com

سلام خوبی ؟
در مورد سیستمت باید بگم همونطور که خودت میدونی یه مقداری قدیمیه ولی خوب شاید بشه یه کاریش کرد !
فکر میکنم بازی freedom fighters روی سیستمت اجرا بشه ! (یه بازی اکشن چند نفره که من خودم تازه گرفتمش ! ولی واقعا بازی بسیار جذابیه طوری که من الان بقیه بازیها رو کنار گذاشتم و ۵ روزه بکوب دارم فقط همینو بازی میکنم) روی پک بازی نوشته کارت گرافیک ۳۲ میخواد ! اگر هم با کیفیت بالا سیستمت اجرا نکنه با پایینش کنار میاد !
اگر سوال دیگه ای بود من در خدمتم عزیز !
به پیر صبا هم سلام برسون ! بهش بگو یه سر بزنه منتظرشم !
خداحافظ عزیز ...

نرگس دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:52 ق.ظ http://rozaneh1001.blogsky.com

سلام امیدوارم حالت بهتر شده باشه....خیلی تعریف آقای مجتهدیو از خواهرم شنیده بودم.فکر نمیکردم توی نت عکسشونو ببینم.جالب بود ممنون...بازم سر میزنم بهت.موفق باشی.

منصور سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:13 ب.ظ http://toranj.blogsky.com

جالب بود این نوشتت هرات جان!
این موسیقی بک گراند وبلاگت مثل پتک می خوره تو سر من!
البته منظورم این نیست که عوضش کن. می خواستم در جریان باشی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد