تبریک

پیام تبریک

باخبر شدیم خانم سارا نجفی، عنوان دختر سال فناوری اطلاعات سوئد راکسب کردند.

و همچنین خانم انوشه انصاری، بانوی IT امریکا لقب گرفتند.

از همین جا به خود و خانواده هایشان تبریک می گوییم.
بنیامین

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://taranejoon.blogsky.com

salam weblage jalebi darin be man ham sar bezanin va vasam nazar bedin khoshhal misham bye

بنده این کار رو قبلا انجام دادم.
لطفا دیگر زحمت کپی و پیست کردن را هم به خود ندهید.

منصور سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:14 ب.ظ http://toranj

الو!‌این بنیامین کیه مه خیلی هم آتیشش تنده ! تند تند پست میده. ای پیرها ! برادر یوسف اومده داره وبلاگتون رو از چنگتون در میاره !!!! کجایی پیر هرات ؟!

به به ! جناب استاد باز هم به وبلاگ ما سر زدن. من برادر یوسف نیستم. آتیشمم گاهی اوقات تند می شه و آدمی کاملا منطقی هستم. (این هم نشونی. دیگه چی می خوای؟!)

پیر صبا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:20 ب.ظ

جناب بنیامین... همین فردا پس فرداهاست که چشمان تیزبین خوانندگان هویت تو رو کشف کنند!

در ضمن قرار مدارها و سیاست(!) های وبلاگ یادت رفته؟ خانم سارا نجفی انوشه...؟!!!!

پس حس وطن دوستی ات کجا رفته

پیرخمین چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:57 ب.ظ

بابا سیاست های وبلاگی و... (به عباره اخری پیرهراتم خز کردی!)
من نمی دونم کدوم آدم ... (سانسور شد!)

این گونه صحبت کردن مناسب شان یک پیر نیست. سر پیری و معرکه گیری!!!!!!!!!!!!!!!!

از طرف بنیامین چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ب.ظ

هر کسی از ظن خود شد یار من/ از درون من نجست اسرار من

آنقدر ها هم که فکر میکنی زرنگ نیستی چون جناب صدر فراتی من ۳۰ سال تو ام آی ۶ (یکی از سازمانهای جاسوسی انگلستان) رئیس کل بودم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ب.ظ

فکر می کنم که شما را مجبور کردن که کامنت بگذارید. من به جای زورگیر ها عذر می خواهم.

آلفردو چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:02 ب.ظ

چطوری بنی؟! امیدوارم حالت خوب باشه. من الان تو پاریس در دانشگاه سوربن تحصیل می کنم. یه سری هم به ما بزن دوست عزیز.

سلام آلفردو(فرهاد)
فکر نکن خیلی زرنگی چون تو رو هم شناختم.
امیدوارم امتحانات نهایی رو با معدل خوب پشت سر بگذلری.

حامد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:26 ب.ظ http://mirror.blogsky.com

البته تبریک تا به صورت حضورا نباشد تبریک نیست!!!!!!!!!!


راستی گفتی بنی یاد اسم سگ افتادم.

فرمایش شما که متین است ولی ما از دور نیت کردیم و پیام تبریک رو فرستادیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد